کد خبر 400878
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

حماس در اولین موضعگیری درقبال حمله عربستان به یمن : ما از مشروعیت سیاسی در یمن، نظر مردم و وحدت در این کشور حمایت خواهیم کرد... سخنانی که نشان می دهد حماس آشکارا از حمله سعودی به یمن پشتیبانی می‌کند...

گروه بین‌الملل مشرق - حماس هنوز از آنچه برسرش آمده عبرت نگرفته است...این مواضع دوپهلو نتیجه آغوش همواره و در همه حال باز تهران بر روی این گروه از زنجیره مقاومت است. مواضعی که متعاقب آن در حساسترین زمان به اسد و سوریه، یعنی نزدیکترین و موثرترین یار خویش پشت می‌کنند و بعد اردوغان را درست در زمانی که ارتش ترکیه رزمایش مشترک با صهیونیست‌ها برگزار می‌کند یگانه قهرمان جهان اسلام نامیده و با وی بیعت می‌کنند و حالا نیز همسو با تشکیلات خود گردان که خواستار حمله مشابه یمن به حماس شده آشکارا از ائتلافی که تل آویو باعث و بانی آن بوده و پنهانی در آن شراکت دارد حمایت می‌کنند. مشکل حماس کمبود توکل و بنیان‌های سست عقیدتی سران آنست که بجای باور به امداد و وعده الهی برای پیروزی به وعده و کمک شیاطین و دشمنان خونی خود و ملت فلسطین دلبسته است.

این بندبازی‌های مداوم و تزلزل و بلاتکلیفی در مواضع اصولی عاقبت بلای جان این گروه شده و به تعبیر عوام «چوب دوسرطلا» و «از اینجامانده و از آنجا رانده» خواهندشد. آنها اگربه این رویه ادامه دهند و این دور باطل را نشکنند، هم دنیا و هم آخرتشان را به باد میدهند. لااقل «ابومازن» برای شرفی که فروخته چند دلاری و رفاه اندک دنیوی را از خریداران متاعش گرفته است. با این بازی دودوزه اما سرنوشت و پایان غمباری منتظر حماس خواهد بود و خون هزاران کودک وزن فلسطینی دامن آنان را گاهیکه به ناپاکی آلوده شود، خواهد گرفت...

*محمد حسین جعفریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 55
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    1 0
    به خدا من موندم برای فلسطینی ها دل بسوزم یا اینکه بهشون بی تفاوت باشم! خدایا ....
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    فارغ از هر زنده باد و مرده باد ،تن و جان به راه دین و مملکت باید نهاد.
  • کاکرو یوگا ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    یا الله یا جبار انصرنا علی البشار یا الله یا صمد نسقط بشار الاسد واقعا" راست گفتن که ما ایرانیها حافظه تاریخی نداریم
  • کاکرو یوگا ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    التاریخ یکرر نفسه هولاهم احفاد بنی امیه
  • على ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    نخیر برادر این ما هستیم که درس نمیگیریم. آیا حتماً باید حماس بر علیه ایران اقدام نظامی بکنه تا بفهمیم اینها ارزش هیچ حمایتی رو نداشتن و ندارن و نخواهند داشت. حالا هم میخوام بدونم در آینده رفتار مسئولانمان با سودان چطور میخواد باشه.
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    لعنت بهشون به نظر بنده که دیگه تف سربالا شدن باید گوششون رو بکشیم بندازیم بیرون نمک نشناس های بی بته
  • حسین ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    متسفانه شما خیلی ساده ای و قدرت تجزیه و تحلیل مسائل خاورمیانه رو نداری بهتره مطالعه کنی
  • محسن ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    بابا از کجای موضع گیری حماس این استنباط میشه !
  • حسن ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    حماس واقعاً سست اعتقاد هست. اگر به خدا ایمان داشتند برای گدایی انقدر اینور و اونور نمی رفتن.
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    شما بچه ناخلفتو از خونه میندازی بیرون؟ یا باهاش میسازی تا از اینی که هست بدتر نشه . گو اینکه ایران بیشتر با «جهاد اسلامی» که بر اساس عقیده مقاومت شکل گرفته و در بحران سوریه از بشار حمایت کرد کار میکنه !اما از ۲۱ گروه فلسطینی در نوار غزه ما فقط حماس رو میشناسیم و به همه میگیم حماس !!! حماس نماینده تفکر اخوانی هست ! و آخر عاقبت این تفکر همینه که الان میبینیم !
  • علی ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    مگه برای رضای مخلوق کاری میکنیم که دلسرد بشیم! حمایت ما از آرمان فلسطین به خاطر رضای خالقه. تا کی؟ تا آخرین نفس با تدبیر، حوصله، عقلانیت. دوستان با تمام صداقت عرض میکنیم که از هوش استراتژیک رهبری در شگفتم. چرا که هیچ یک از مسائل ساختگی منطقه توسط استکبار، دقت و توجه ایشون رو از مسئله اصلی منحرف نمیکنه. ببینید افکار رو چطور هدایت کردند که پس از 37 سال از انقلاب و امام عزیز حالا به کجا رسیدیم در منطقه؟ آمریکا، اروپا، اسرائیل، اعراب، حتی روسیه و چین وکل شرق از دست ما گیج شدند! نه دست متجاوز بلکه دست دوستی برخاسته از اسلام رحمانی. آری رهبر ما پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع) و جدش حسین مظلوم و قهرمان ابدی تاریخ است. ای غرب برید هزاران اندیشکده راه بیاندازید تا مفاهیمی چون ایثار، گذشتن از جان ومال در راه خدا، شهادت و... رو برای خودتون تحلیل کنید تا به نیروی انقلاب ما پی ببرید.
  • سعید کریمی ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    ملت ایران از آرمان ملت فلسطین و مسلمین که آزادی قدس هست حمایت میکند.حالا حماس اگه داخل این قضیه بود از او هم حمایت میشود و اگر نبود که هیچ
  • خیری ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    ما از اول هم در قضیه فلسطین هدف اسلام بود.نه گروههای موجود .تا آخر هم اسلام .
  • سلام هم وطن ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    جای شکی نیست که حماس دیگر شریک قابل اعتمادی نیست. آدم عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود. باید از گذشته و گذشتگان درس گرفت. حماس برای ما باید تموم شده باشد. ما باید تمرکزمون رو روی مردم خودمون بگذاریم و نگذاریم بین ملت و نظام فاصله بیفتد به هر حال مردم هم شاهد این موضع گیری ها هستند
  • آزموده را آزمودن خطا ست ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    واقعیت اینست که گروهک حماس و حکومت عمر البشیر هم توانستند به یک شناخت روانشناختی از سیاست خارجی ما ،در این چند دهه برسند اونا به نظر خودشون به این نتیجه رسیدن ک این ایران که به اونا محتاج! این در حالی که ما اگر روابط ویژه های رو در بعضی مواقع فی المثال با سودان شمالی داشتیم تنها بخاطر همین گروهک حماس بوده و لاغیر،اگر بحث بر سر تامین منافع در آفریقا باشه که اریتره و جیبوتی که در ساحل دریایی سرخ هستند و اولی هم دقیقا در جنوب تنگه باب المندب قرار داره!!! حماس که دیگه دستش شده و از تحولات منطقه ای همین اینطور استنباط میشه که ژنرال خودخوانده عمرالبشیر هم همچون ژنرال جعفر نمیری وقتی که خبرنگار روزنامه السیاسیه کویت از او درباره حضور نظامیان سودانی در جبهه جنگ عراق علیه ایران سوال پرسید؟او در پاسخ اضهار کرده حضور نیروهای سودانی به درخواست اتحادیه عرب صورت گرفته و این بار هم سودان عمرالبشر هم در پاسخ به درخواست پدرخوانده این اتحادیه لبیک گفته! کشورهای عربی قومیت برایشان اهمیت داشته نه اسلامیت،که اگر اسلامیت ملاک بود تا حالا هزاران ،بار آشین ویراتو تو میانمارمرده بود! زنده باد شیعه منطق بحق اسلام ناب محمدی
  • یاسر از تنگستان ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    هدف را گم نکنیم
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    اون حماس نیست که از گذشته درس نگرفته. اتفاقاً اونا درسشون رو خوب بلدن. این سیاست مدارهای ما هستن که از تجربیات گذشته درس نگرفتن. مشرق وا... چاپ کن.
  • امین ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    برادر من ... عزیز من ... نمی خوام تفرقه بندازم اما مشکل تو تضاد مذاهبه. اونا سنی هستن و ما شیعه. شیعیان یه تفاوت اصلی با سنی ها دارن و انم ایستادگی تا پای جونه.
  • مهدی ص ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    حماس کارش تمومه ودیگه داخل مقاومت نیست این چندساله خوب خودشو نشون داده اگه قدرت داشته باشن از داعشیا بدترند
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    من مثل شما بودم ودردوراهی بعدا که قضیه برگشته خون های اهدایی ایرانو وکمک حماس به تروریستهای سوریه وحمایت مردم فلسطین از داعشو و تعریف وتشکر از ترکیه بجای ایرانو دیدم وشنیدم دیگه برام مهم نیستندتنها دوست واقعی ایران در جهان حزب الله است
  • محمد ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    واقعا برای این قدرنشناسا ادم باید تاسف بخوره......... اینجایه که دوستو دشمن از هم شناخته میشن. اصلا دیگه به ایران چه که فلسطین ازاد شه برن گمشن نمک نشناسا
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    بابا زمانش فرا برسه همین حماس سر ما را خواهد برید اینها نمک نشناسند ما از یک سوراخ چند بار می خواهیم گزیده شویم حتی به احادیث هم در این خصوص بی اعتنائیم که می فرماید مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود حال این اخوانیهای بی معرفت مانند حماس و عمر البشیر و راشد الغنوشی به چه کار می آیند رهائشان کنیم اینها به سوریه که این همه کمکشان کرد رحم نکردند به ما رحم می کنند
  • محمد ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    حیف اونهمه انتقال فن آوری موشکی و پهپاد که مفت و بی حساب بدون اجازه گرفتن از ملت ایران بهشون بخشیدید ... 100 حیف به این بی تدبیری ...
  • msg13 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    ما از حماس حمايت نمي كنيم بلكه از مردم فلسطين حمايت ميكنيم.
  • ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    بارها نظر حقیر رو درباره خباثت حماس در همین وبسایت وزین تون! حذف کردید .. خوشحالم به جایی رسیدید که متوجه شدید این ها اسلامشان اعتقاداتشان و ایمانشان به انقلاب و مذهب و اعتقادات انقلاب اسلامی نزدیک نیست و نخواهد شد... اینها فقط و فقط به دنبال پولند و سلاح .. حال برای آنها تفاوتی بین ایران یا گینه بیسائو یا آمریکا وجود ندارد..
  • ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    یکی از بزرگان جبهه و جنگ دیده میگفت.زمانی که صدام ایران رو موشک باران میکرد.همین فلسطینی ها اشغال شدن کشورشون رو فراموش میکردند و میریختن خیابون به شادی... میگفت : چندین اسیر از فلسطین داشتیم .. میگفت ..
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    برادر جان .. آرمان آزادی فلسطین سرجاش.. وقتی اکثر مردم اونجا شستشوی مغزی شدن و رو درو دیواراش شعار ضد شیعه و ایران سر میدن ..تو میخوای از چی حمایت کنی ؟ من نمیگم حمایت نکنیم .. اما اینقدر جلوی اینا وا ندیم.حداقل از گروه با شرفتری مثل جهاد اسلامی حمایت کنیم.
  • محسن ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    من با نظر سعید آقا کریمی موافقم «ملت ایران از آرمان مردم فلسطین و امت اسلام که آزادی قدس شریف، اولین قبله آنهاست حمایت میکنند» انشاءالله ملت فلسطین و خصوصا حماس با تجربه سالهای دراز و با بصیرت و غیرت از فرصت ارزشمند جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت از قدس شریف استفاده کنند تا از سعادت دنیا و آخرت و عزت دارین بهره مند شوند. و گرنه انتخاب راه عزت و یا پذیرش ذلت هر کس بدست خود اوست.
  • ناشناس ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    دشمن دشمن میشه دوست ! هر چه قدر هم که آشغال باشن تا زمانی که اسرائیل رو نیش می زنند باید زهر در اختیارشون بذاریم
  • علی ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    غیر از اینا زمان جنگ هم برا صدام نیرو میفرستادن خداوکیلی هروقت به شیعه یا علوی کمک کنیم هیچوقت بهمون پشت نمیکنن الانم تو فلسطین اکثر مردمش میگن بدبختی ما به خاطر ایرانه که تو کار ما دخالت میکنه ولی این معرفت رهبر و ایرانیاست که هنوزم ازشون حمایت میکنن
  • مهدی ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    لعنت برخالدمشعل
  • مهدی ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    چی بگم ؟؟؟؟؟
  • ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    اتفاقا اشتباه نكنيد شما از گذشته درس نگرفته ايد .از بد عهدي اينها خبر داريد و باز هم از بيت المال در حلقوم آنها ميريزيد و دست از حمايت انها بر نميداريد.بخدا مردم راضي نيستند پول نفت و مالياتشان به فلسطيني ها بدهيد.خواهشا افكار مردم منحرف نكنيد و اشتباه خودتان را به حماس پاس ندهيد...
  • امین ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    این حماس از بشت خنجر میزنه
  • على ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    ديگه از صحابى پيامبر كه بالاتر نيستن كه اولاد رسول خدا رو به شهادت رسوندن ! نمك دون شكستن از خصوصيات پيروان بنى اميه است
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    اقا مطوئنا تویه فلسطین گروه های جهادی دیگری هم هستن خب چه بهتر با شناسایی دقیق این گروه ها چه در غزه و چه در کرانه ی باختری و بعد از تشخیص یا عقیده بودن سرانشون از اونها حمایت سیاسی و نظامی بکنیم........اینجوری هم حماس می فهمه که اگر بخواد با موشک های ما بجنگه نباید محبت سعودی ها و ترکیه رو در دل داشته باشه و باید بین ما و اونها یکی رو انتخاب کنه و بعد از قعط کمک های ما می فهمه هیچی جز ادعل نیست و هم ما زودتر به اهداف جهان اسلام می رسیم.........در ضمن من کل مردم فلسطین رو با حماس یکی نمی دونم و همان طوری که ما تویه ایران ادمهای مزخرف غرب زده مثله اصلاح طلب ها رو داریم و نمی تونیم بگیم کل مردم ایران مزخرف هستن تویه فلسطین هم از این ادمهای مزخرف پیدا می شه.پس مزخر فهایی که میان اینجا بعضا کامنت های ضد فلسطینی می ذارن حواسشون رو جمع کنن
  • علی ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    آقا زمین بد جز محصول بد چیزی نداره... حماس زاییده تفکر اخوانیه و حمکایت ما از اخوان در منطقه دقیقا همون حمایت از داعشه... به عنوان یه ایرانی که دارم هزینه حمایت از فلسطین رو میپردازم راضضی نیستم یه قرون از جیب من به حلقوم این نجسها بره
  • تورج ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    ما باید اول بفکر مردم هودمون یاشیم وبس.. . دیگه شورشو درادردیم..
  • ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    به نظر من ایران باید یک تجدید نظر اساسی در روابط سیاسیش بکنه کا باید از شیعیان حمایت کنیم اما سنی ها نشون دادن که دشمن هستند و باید با اسرائیل بر علیه آنها متحد بشیم
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    تکلیف ما چیه>؟ در قضیه فلسطین تکلیف ما با ملت فلسطین است و سران بی اهمیت اند! در قضیه امریکا تکلیف ما با دولت امریکاست و کلا امریکا!! به ملتشونم کاری نداریم.... والا در عجبییم از این همه نبوغ
  • اهوازی ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    زمان آن رسیده که از دل حماس یک گروه مخلص بیرون بیاید.
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    خرج کردن برای حماس اشتباه
  • ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    عجب استدلالی!
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    عجب مشرق هم بااین نظر موافقه که چاپش کرده؟ .سنی دشمنه؟بااین استدلال ها هست که امت اسلامی به این روزافتاده .بسیارجای تاسفه که بااسراییل رژیم جعلی وکودک کش.که امام خمینی بنیانگذارانقلاب شکوهمند اسلامی ان همه درباره ان فرمودندکه امت اسلامی برای نابودی ان متحدشوندبانظرشما با یک خطای حماس با ان متحدشویم.!
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    ناشناس عزیز یک کمی به فرمایشات رهبرفرزانه انقلاب وهمچنین بنیانگذارانقلاب اسلامی امام خمینی عزیز,درباره رژیم جنایتکاراسراییل توجه کن بعدبگو با ان برعلیه حماس متحدشویم.
  • علیرضا اهواز ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    حماسی ها هم بین خودشون دو گروه هستن و گروهی که می بینید اینقدر حرفای آشفته و بی بنیان میزنن آدمای نزدیک به دفتر سیاسی اون یعنی خالد مشعل و محمد الزهار و امثال اینها هستن . گروه مقابلی هم وجود داره که بیشتر فعالیتشون داخل فلسطینه و کمتر با سران عرب رفت و آمد و نشست و برخاست دارن و حامی گفتمان مقاومت و مخالفت با کمک گرفتن از آل سعود و امثال اون هستن . این گروه به روابط عمومی و شاخه عزالدین قسام نزدیک هستن , همونایی که اسراییل توی جنگ گذشته بیشتر تمرکز رو روی شناسایی و ترور اونها داشت در حالی که سرانی مثا الزهار و نزدیکانش آزادانه و بدون واهمه توی غزه رفت و آمد داشتن . پس حماس رو کاملا جمع نبندیم ، فقط معدود افرادی که از قضا پول و تریبون اعراب رو هم در اختیار دارن و بیست سالی از شاخه مقاومت جدا و دایم در حال گردش بین کشورهای عربی بودن دارای دیدگاههای اینچنینی هستن . حماس اصلی همون جنگجویان و فرماندهان داخل فلسطین هستن که مظلوم تر از همیشه کار خودشونو میکنن ...
  • ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    عربها هیچ گاه سیاستشان در راستای منافع ایران نبوده، بلکه همیشه بر ضد ایران بوده. بی خودی این همه دولت ایران بهشون کمک می کند. حیف این همه کمک
  • یوسف ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    سلام ما از ملت فلسطین و از قدس شریف حمایت می کنیم ما غیر از حماس ،جهاد اسلامی رو هم داریم که همیشه در خط اسلام و آرمان فلسطین بوده و هست و مانند حماس هر روز رنگ عوض نمی کند! اگر ملت فلسطین بعد از گذشت بیش از 60 سال مبارزه هنوز نتوانسته به پیروزی برسد یک علتش نبود رهبری واحد بوده و علت دیگرش خیانت خودگردانی ها و نفهمی حماسی ها بوده که نمی دونن کی و کجا چی بگن و چی کار کنن!!؟؟ بس که بی مغزن و سطحی نگر!
  • شاهد ٢١ ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    حماس ٢ شاخه سياسي و نظامي دارد و متاسفانه كسي له ان اشاره نميكند . شاخه سياسي ان از نظامب ان جداست و شاخه نظامي ان كه له اسم گردانهاي عذالين القسام معروف هستند كاملا از شاخه سياسي جدا هستند تا جايي كه هيچگاه با هم ديده هم نميشوند
  • مظاهر- اصفهان ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    محسن شدیدا باهات موافقم - به نظر من مشرق زیادی داره جوّ میندازه
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    برخی سران جاهل رو با مردم فلسطین یکی نکنید.
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    استدلالش عالی بود.
  • حسين ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    جمهوري اسلامي در قضيه فلسطين بايد نظريات 50 سال پيش مطهري را تجديد بنا و اصلاح نمايد.
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    افسوس یک روزی میرسد متوجه میشویم که حماس و مرسی و اردوغانو وووو عربستان وووووو نداره همه یکی هستند ایران تنهاست در سخترین شرایطها باید یار خود را شناخت اینها همه عاشق پول ما هستند وگرنه غلام حلقه بگوش عربستان هستند
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    آخه برادر من!!! یه جوری میگید پولللللل که انسان فک میکنه میلیلردها دلار هر ماه میفرستید رو کارت خالد مشعل!!! اولا مبالغ بسیار ناچیزی از طرف ایران به این گروه ها اونم هر چند سال یکبار میشه ثانیا اگه اینه اون جلو رژیم صهیونیستی رو اذیت نکنن که تا حالا ماها باید صد هزار برابر از اینها با ترور و نا امنی و خدعه های این بنی یهود طرف میشدیم ثالثا اونهایی که ادعای تشیع و اسلامشون گوش عالم رو پر کرده مگر نمیدونن که امیر المومنین در روایت معروفی یکی از گروههایی که جزء دوستان هستند رو اینطور معرفی کرده: و اما دوستان تو: اول دوست تو، دوم دوست دوست تو ، و سوم دشمن دشمنت میباشد... و حماس که البته فط یکی از گروه های فلسطینی ضد اسراییل هست هم اگه هیچی نباشه بعلت دشمنی با دشمن اصلی ما که همون رژیم نجس هست، طبیعتا جزء دوستان ما بحساب میآد و لو اینکه حتی خودش هم ندونه یا نخواد... افتاد؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس